Algida Sales Kiosks

About This Project

Στο πλαίσιο του προγράμματος της Unilever για την αντιμετώπιση της ανεργίας στους νέους, η Liberty δημιούργησε για πρώτη φορά σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων 3 κιόσκια-καρδιές ως σημεία πώλησης παγωτού στο κέντρο της Αθήνας. Στα κιόσκια απασχολήθηκαν συνολικά 57 νέες και νέοι ηλικίας 18 – 25 ετών, ως πωλητές παγωτών. Πουλήθηκαν συνολικά 65.000 παγωτά στους Αθηναίους και τους επισκέπτες της πόλης και τα έσοδα διατέθηκαν στο Κέντρο Επαγγελματικής κατάρτισης του Δήμου Αθηναίων για επιμορφωτικά σεμινάρια νέων.

Date
Category
Consumer Events