Στο πλαίσιο του προγράμματος της Unilever για την αντιμετώπιση της ανεργίας στους νέους, η Liberty δημιούργησε για πρώτη φορά σε συνεργασία με το Δήμο Αθηναίων 3 κιόσκια-καρδιές ως σημεία πώλησης παγωτού στο κέντρο της Αθήνας. Στα κιόσκια απασχολήθηκαν συνολικά 57 νέες και νέοι ηλικίας 18 – 25 ετών, ως πωλητές παγωτών. Πουλήθηκαν συνολικά 65.000 παγωτά στους Αθηναίους και τους επισκέπτες της πόλης και τα έσοδα διατέθηκαν στο Κέντρο Επαγγελματικής κατάρτισης του Δήμου Αθηναίων για επιμορφωτικά σεμινάρια νέων.